تعمیرات مانیتور دل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تعمیرات مانیتور دل

به عنوان اصلی ترین قطعه در تعمیرات مانیتور دل، باید به پنل این بخش اشاره نمود. این قطعه، ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شده و باعث بروز اختلالاتی در عملکرد مانیتور گردد. نکته ی حائز اهمیت در این خصوص، گرانبها بودن پنل است. به عبارت دیگر، پنل به عنوان پربها ترین قطعه در انواع تلویزیون شناخته شده و بیشتر بار ارزش دستگاه بر دوش این قطعه می باشد. همچنین از آنجا که تاثیرگذارترین بخش مانیتور نیز همین پنل است، در تعمیرات مانیتور اهمیت ویژه ای دارد. توجه داشته باشید که ترمیم و یا تعویض پنل در فرآیند تعمیرات مانیتور دل، نیازمند مهارت بسیار بالایی بوده و به هیچ عنوان نباید توسط افراد مبتدی انجام گردد. بنابراین در ص.رت بروز مشکل به نمایندگی مجاز دل مراجعه نمایید.

 

تعمیر کلید پاور مانیتور دل:

یکی از خدمات مرتبط با مانیتورهای دل که با حضور در این مرکز قابل دریافت است، خدمات مرتبط با تعمیر کلید پاور مانیتور دل است. در فرایند تعمیر این بخش از دستگاه، اولاً روشن شدن یا نشدن چراغ پاور مانیتور مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ درصورتی که مانیتور روشن شد اما تصویر نداشت، نور چراغ قوه‌ای به صفحه تابانده می‌شود تا نوع اشکال پیش آمده در دستگاه شناسایی گردد.

 

اگر تصویری مشاهده شد احتمالا مشکل ایجاد شده مربوط به نور پس‌زمینه مانیتور است. اما اگر چراغ پاور روشن نمی‌شد، احتمالا مشکل مربوط به منبع تغذیه دستگاه است و اشکالی در یکی از خازن‌‌ها ایجاد شده است.

 

تعمیر خرابی خازن مانیتور دل:

تعمیر خرابی خازن مانیتور دل یکی دیگر از سرویس‌های تخصصی قابل دریافت در این مرکز است. همانگونه که می‌دانید خازن قطعه‌ای براي ذخيره انرژي الکتريکي (ولتاژ) در مدار است که از آن برای ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت استفاده می‌گردد. از خازن‌ها برای صاف کردن سطح ولتاژ مستقیم و به عنوان فیلتر نیز استفاده می‌شود چرا که سیگنال‌های متناوب را به راحتی عبور می دهند و مانع عبور سیگنال های مستقیم می‌شوند.

 

توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای این قطعه، تعمیرات مرتبط با این بخش از دستگاه به متخصصان این حوزه سپرده شود. برای کسب اطمینان از وجود خرابی در خازن می توان به نشانه های زیر دقت کرد: ویز ویز کردن مانیتور و یا خط خطی شدن صفحه نمایشگر.

 

تعمیر مشکلات تصویر مانتیور دل:

با وجود جدی بودن غالب اشکالات پیش آمده در مانیتور گاه این امکان هنوز وجود دارد که اقداماتی بر روی دستگاه اِعمال گردد و دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد و مجدداً شروع به کار نماید.

 

اگرچه در برخی دیگر از موارد نیز تعمیر مشکلات تصویر مانیتور دل دیگر ممکن نیست و تنها راه باقی مانده تعویض مانیتور است. در هر حال تشخیص این وضعیت نیاز به بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی است. تعمیر مشکلات تصویر مانیتور دل یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات مانیتور دل است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می‌پذیرد.

 

تعمیر کم نور شدن لامپ تصویر مانیتور دل:

کم نور شدن لامپ تصویر مانیتور دل از آن دست اشکالاتی است که تأثیر بسزایی در کاهش کیفیت و وضوح تصویر صفحه نمایش دارد. دلیل این اتفاق عمدتا ناشی از دو مسئله است. یک آنکه لامپ نئون مورد استفاده در دستگاه، خود ضعیف شده و نیازمند تعمیر است.

 

دوم آنکه مدار تغذیه دستگاه دچار اشکال شده و کار برق‌رسانی را به درستی انجام نمی دهد. در صورت بروز این اشکال در دستگاه می توان به یکی از مراکز مجاز و استاندارد مراجعه کرد و سرویس های مرتبط با تعمیرات مانیتور دل را دریافت نمود.

 

تعمیر پاور مانیتور دل:

سرویس دیگر مرتبط با این دستگاه که با حضور در مرکز تعمیرات مانیتور دل قابل دریافت است، سرویسِ تعمیر پاور مانیتور دل است.

 

اگر در حین کار با دستگاه، مانیتور به یکباره خاموش و روشن شدن‌ شود و یا تصویر آن دچار مشکل به اصطلاح رفت و برگشتی گردد، احتمالا بخش پاور آن آسیب دیده و نیازمند تعمیر است؛ به ویژه اگر اتصال کابل برق، کابل تصویر مانیتور و نیز عملکرد کارت گرافیک مشکلی نداشته باشد. توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای این قطعه، تعمیرات مرتبط با این بخش از دستگاه به متخصصان این حوزه سپرده شود.

 

تعمیر پنل مانیتور دل:

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع پنل دل –اعم از LED، LCD و… – با حضور در مرکز تعمیرات مانیتور دل قابل دریافت است.

 

در ارتباط با خدمات این بخش از دستگاه می‌توان به مواردی چون تعمیر آبخوردگی پنل مانیتور، تعمیر مشکل وجود خطوط افقی در تصویر، تعمیر بهم‌ریختگی رنگهای مانیتور، تعمیر پیکسل‌های سوخته مانیتور، تعمیر مشکل تاریکی تصویر، تعمیر مشکل کند شدن تصاویر مانیتور، تعمیر مشکل به‌هم ریختگی تصاویر مانیتور و مواردی از این دست اشاره کرد.

 

تعمیر ترانزیستور مانیتور دل:

آنچه که تعمیر ترانزیستور مانیتور دل را حساس می سازد ارتباط ویژۀ این قطعه با منبع تغذیه و جریان های ورودی به دستگاه است. این موضوع سبب شده تا تعمیر ترانزیستور حساسیت ویژه‌ای پیدا کند و بهسازی آن صرفاً توسط افرادی امکان‌پذیر شود که مهارت و تخصص این کار را داشته باشند. یکی از نکات مهم در زمان انتخاب روش تعمیر ترانزیستور مانیتور دل، توجه به مدل این قطعه است.

 

ترانزیستورها به دو نوع کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: ترانزیستورهای اتصال دوقطبی یا BJT و ترانزیستورهای اثر میدانی یا FET. توجه به نوع ترانزیستور در زمان تعمیر ترانزیستور سوخته مانیتور دل از ان روست که هر مدل از این قطعه، دارای مشخصات متفاوتی است. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه نیز با حضور در مرکز تعمیرات مانیتور دل قابل دریافت است.

 

منبع: تعمیرات مانیتور دل

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی مجاز دل , نمایندگی رسمی دل , نمایندگی دل در کرج , نمایندگی دل در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی